ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ;

Ο βασικός μεταβολισμός αντιπροσωπεύει την ελάχιστη ποσότητα ενέργειας που απαιτείται για τη διατήρηση του οργανισμού στη ζωή σε κατάσταση απόλυτης ανάπαυσης.
Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός (ΒΜR) μετράται ενώ το άτομο είναι ξύπνιο, βρίσκεται σε κατάσταση απόλυτης ανάπαυσης και κατά προτίμηση λίγο μετά το πρωινό ξύπνημα και αφού έχουν παρέλθει τουλάχιστον 12 ώρες από τη λήψη τροφής.
Για τους περισσότερους ανθρώπους, ο βασικός μεταβολισμός αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειακών τους απαιτήσεων, περίπου τα δύο τρίτα. Ο βασικός μεταβολισμός περιλαμβάνει την ενέργεια που απαιτείται για τη βιοσύνθεση, την ενεργή μεταφορά ιόντων και μορίων κατά μήκος των βιομεμβρανών, τον καρδιακό παλμό, την αναπνοή και τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν το βασικό μεταβολισμό είναι η ηλικία, το ύψος, η σύσταση σώματος, η ανάπτυξη, ο πυρετός, το στρες, η περιβαλλοντική θερμοκρασία, τα επίπεδα θυρορμονών και ο υποσιτισμός.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ;

Με τον όρο επαρκής και ισορροπημένη διατροφή εννοείται η διατροφή που προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια για τη διατήρηση σταθερού υγιούς βάρους, όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τις μεταβολικές διεργασίες, τη συντήρηση και ανάπτυξη του οργανισμού και τη γευστική ικανοποίηση και πληρότητα.

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ;

Η Μεσογειακή Διατροφή είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και περιλαμβάνει ζυμαρικά, ψωμί, δημητριακά, ρύζι και πατάτες, πουλερικά, και ψάρια, γαλακτοκομικά προιοντα και ελάχιστο κρέας.
Επιπλέον, περιλαμβάνει δύο βασικά συστατικά, το ελαιόλαδο και το κρασί.

ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ;

Με την Μεσογειακή Διατροφή μειώνεται σημαντικά η πιθανότητα καρδιοαγγειακών παθήσεων και κατά συνέπεια της στεφανιαίας νόσου της καρδιάς.
Επίσης, ερευνητές έχουν ανακοινώσει ότι η κατάλληλη διατροφή για τους ανθρώπους που έχουν υποστεί έμφραγμα ή άλλο οξύ καρδιακό, είναι η Μεσογειακή Διατροφή. 
Τέλος, μειώνει τον κίνδυνο της αρτηριοσκλήρυνσης, τον κίνδυνο καρκίνου παχύ εντέρου και μειώνει την αρτηριακή πίεση.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΛΥΚΑΙΜΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ;

Ο γλυκαιμικός δείκτης (GI) είναι μια έννοια που μας δείχνει πόσο αυξάνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, 2 με 3 ώρες μετά την κατανάλωση ενός τροφίμου που περιέχει 50 γραμμάρια υδατάνθρακες, σε σύγκριση με ένα τρόφιμο αναφοράς (γλυκόζη ή λευκό ψωμί). O ΓΔ παρέχει μέτρο της ποιότητας των υδατανθράκων ,σε μια κλίμακα από 0 έως 100 και δεν αναφέρεται στην ποσότητα. Δηλαδή ο ΓΔ παραμένει ίδιος είτε μιλάμε για κατανάλωση 10 γραμμαρίων υδατάνθρακα είτε για 100.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • YouTube
  • Black Twitter Icon

info.fitnessworldgr@gmail.com

Αθήνα, Ελλάδα