Τι να φάω πριν τον ύπνο;

Το μεγαλύτερο λάθος στη διατροφή και από τα σημαντικότερα αίτια αύξησης βάρους δεν είναι το βραδινό φαγητό, αλλά ότι στη σημερινή εποχή αρκετά άτομα μένουν νηστικά όλη μέρα λόγω δουλειάς και καταλήγουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες στο βραδινό φαγητό.


Πολύ ιδανικές επιλογές για βραδινό σνακ θεωρούνται μία μπανάνα, ένα μήλο ή κάποιο άλλο φρέσκο φρούτο με μια μικρή μερίδα λίγων λιπαρών cottage cheece, γιαούρτι 2% με ψιλοκομμένα φρούτα, μια μερίδα νιφάδων βρώμης με άπαχο γάλα, ωμά stick λαχανικών, κράκερ ολικής αλέσεως ή μια χούφτα ξηρών καρπών.


Ο συνδυασμός υδατανθράκων (π.χ. φρούτα, κράκερ, νιφάδες βρώμης) με πρωτεΐνες (π.χ. γαλακτοκομικά, ξηροί καρποί) δημιουργεί αίσθημα κορεσμού της πείνας, ακόμα κι όταν πρόκειται για ένα μικρό σνακ.


Προσοχή όμως, οι ποσότητες του φαγητού πρέπει να είναι περιορισμένες και να περιορίζονται στις 100 μέχρι 300 θερμίδες το πολύ θερμίδες.


Πριν τον ύπνο συνιστάται η αποφυγή:

  • του καφέ, τα αναψυκτικά και το τσάι, διότι προκαλούν διέγερση.

  • τα πικάντικα (καρυκεύματα, μπαχάρια), διότι προκαλούν καούρες.

  • η υπερκατανάλωση υγρών. Το ιδανικό είναι να καταναλωθεί το τελευταίο ποτήρι νερό 90 λεπτά πριν την κατάκλιση για την αποφυγή των συχνών επισκέψεων στην τουαλέτα το βράδυ.



  • YouTube
  • Black Twitter Icon

info.fitnessworldgr@gmail.com

Αθήνα, Ελλάδα