Κουραμπιέδες ή μελομακάρονα;

Αρχικά, ένα μεγάλο μελομακάρονο αποδίδει περίπου 130 με 150 θερμίδες κι ένας κουραμπιές αποδίδει 150 με 180 θερμίδες. Μπορεί να μην έχουν μεγάλη διαφορά σε θερμίδες, αλλά διαφέρουν αρκετά σε θρεπτική αξία.


Μελομακάρονα:


Περιέχουν ελαιόλαδο, το οποίο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και μονο-ακόρεστα λιπαρά τα οποία βοηθούν στη μείωση της LDL και στη διατήρηση της HDL χοληστερόλης στο αίμα. Ακόμη, σαν συστατικά έχουν μέλι και καρύδια, τα οποία είναι ευεργετικά για την υγεία αφού προσφέρουν στον οργανισμό μας βιταμίνες του συμπλέγματος Β με αποτέλεσμα να ενισχύεται η πνευματική διαύγεια, η μνήμη και η καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Επίσης, περιέχει κανέλα όπου έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση της μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της LDL χοληστερόλης και μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου σε διαβητικούς.


Κουραμπιέδες:


Από την άλλη οι κουραμπιέδες έχουν ως κύριο συστατικό το βούτυρο, που είναι πλούσιο σε κορεσμένα λίπη και η κατανάλωση τους αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά. Είναι πλούσιοι σε ζάχαρη, η οποία απειλεί την καλή υγεία των δοντιών. Όμως, έχει σαν συστατικό τα αμύγδαλα, τα οποία έχουν αντιοξειδωτική δράση.


Μετά την ανάλυση αυτών των δυο χριστουγεννιάτικων πειρασμών συμπεραίνουμε ότι θερμιδικά μπορεί να μην απέχουν πολύ, αλλά θρεπτικά κερδίζει το μελομακάρονο!



Πηγή: nutritheories.gr

  • YouTube
  • Black Twitter Icon

info.fitnessworldgr@gmail.com

Αθήνα, Ελλάδα